מוצרי קוסמטיקה אונליין זמן מאמר משוער 2:30
כדי למצוא תשובות, ראשית עלינו לבחון את האתגרים העיקריים שמסחר אלקטרוני מציב בפני מותגי קוסמטיקה, ולחפש תחילה אחר תשובות.
נשים אירופאיות נוטות לקנות את מוצרי הקוסמטיקה שלה באתרים קמעונאיים גדולים, ונשים נוטות לקנות
יותר באתרים של מותגי קוסמטיקה בודדים מאשר באתרים של מותגי קוסמטיקה בודדים.
אחת הבעיות הגדולות ביותר עבור למצוא מוצרי קוסמטיקה אונליין
לעומת זאת, היא שהצרכנים עדיין מעדיפים לבדוק קוסמטיקה באופן אישי ונרתעים להתחייב לרשת.
במטרה לעצב מחדש את חוויית החנות, יותר ויותר קמעונאי
יופי מוסיפים תכונות אינטרנט בכדי לגרום לקונים להרגיש נוח יותר לקנות באינטרנט, במיוחד לאחר שמגיפה בנגיף כורון
אילצה אותם לסגור את חנויותיהם מוקדם יותר השנה.
החוויה הישנה של איש צוות שהולך בחנות להתאפר בחינם הוחלפה כעת בבלוגרים שחיים ברשתות ה
חברתיות ועושים הדרכות המדגימות את התוצאות וכדומה באתרי האינטרנט שלהם.
קמעונאיות הקוסמטיקה כוללות מותגים כמו לוריאל
חוה זינגבויים , קליניק ואורבן דעי, אך השחקנים האנכיים הגדולים ביותר הם קמעונאי הבריאות והיופי המובילים על בסיס מכירות.
שמות ידועים כמו ספורה, קושמן וויקפילד, Urban Outfitters, Kmart, Macy's, Target ו- Walmart נפוצים כיום מבחינה גיאוגרפית ודמוגרפית.
אם מסתכלים על התנהגות הרכישה של חמש קבוצות אלה
מותגי קוסמטיקה עשויים להתנהג אחרת מבחינת השימוש במגמות משופרות של סחר אלקטרוני. עם מידע זה, מותגי קוסמטיקה יוכלו לקבל החלטות מושכלות
יותר בעת תכנון ויצירת החנויות המקוונות שלהם. בעקבות דו"ח זה, יש כמה נקודות חשובות שעל מותג הקוסמטיקה המקוון לשלב באסטרטגיות המסחר
האלקטרוני שלו כדי להעשיר את חוויית הלקוח שלו ובסופו של דבר למכור יותר.
כאשר מסתכלים על תמונות ותמונות של מוצרי קוסמטיקה באופן מקוון, כל ההיבטים נחוצים כדי להקל על החלטת הרכישה.
אני חושב שתכונה זו חיונית בכדי לחוות את החוויה הטובה ביותר ברכישת מוצרי קוסמטיקה באינטרנט.
המוצרים באתר שלנו
לחלק מהלקוחות אין הזדמנות לנסות מוצרים על עורם
ולכן עלינו להיות מפורטים ככל האפשר. אנו מגלים איזה סוג של מייקאפ אנו רוצים למכור באינטרנט, איזה סוג מוצרים וכמה מוצרים תרצו באוסף שלכם.
וודאו כי המייקאפ הנמכר ברשת מובחן ממה שקיים וזמין במחיר תחרותי.
אם אתה לא בטוח מה לקנות
באתר שלנו יש גם מדור יופי של זרקור יופי שיעזור לך לגלות את חובה היופי האחרונה – חובבים אהובים על מומחים ובלוגרים בתעשייה כאחד.
אתר זה מוכר את מיטב מותגי היופי הגדולים ביותר במחיר הנמוך ביותר האפשרי.
מוצרי קוסמטיקה אונליין עבור חובב יופי רציני
Glossybox מאפשר לך לנסות מוצרים חדשים כל חודש מבלי להזדרז. זהו פיתרון נהדר עבור חברת קוסמטיקה מקוונת אם
אינך צריך לנהל את המלאי והמשלוח שלך בעצמך. הם מציעים מוצרי מותגים פרטיים בלעדיים שלא תמצאו בשום מקום אחר.
המותג זמין בחנות ובאינטרנט ומציע גם רבים ממוצרי היופי הפופולאריים שלו כמו שפתון, שפתונים ושפתונים.
שיתוף ב- Pinterest קניית קוסמטיקה באינטרנט יכולה להיות מסוכנת מכיוון שהתעשייה אינה מוסדרת בקפידה כמו חברות אחרות
חלק מהיצרנים הפחות מוכרים זוכים לתשומת לב רבה יותר למוצריהם מאשר למותגים הפופולאריים יותר.
ערכנו רשימה של מוצרי טיפוח וקוסמטיקה זולים שמצאנו ברשת.
אם לומר זאת באופן בוטה יותר
20 מותגי הקוסמטיקה הגדולים היוו יותר ממחצית הדולרים שהוצאו בחנויות לבנים וטיח בשנת 2017, בעוד אותם מותגים היוו
רק 14 אחוז מהמכירות המקוונות. שווקים מקוונים מלאים בספקים פחות מוכרים, שלעתים קרובות אין להם בקרת איכות מצד המותגים הגדולים.
מדינות נוטות לשים דגש רב יותר על תנאי הרכישה מאשר
על תכונות האתר בכל הנוגע לחוויות טובות ברכישת מוצרי קוסמטיקה באינטרנט
ברכישת מוצרים ברשת, 30.4% מהנשאלים ראו "מוצרי עור רגישים" כתכונות החשובות
ביותר, ואחריהם "מוצרי יופי" (29.3%) ו"שירות לקוחות טוב ", ואחריהם איכות המוצר (23.5%) ).
חלוצי תעשיית המנויים מוצרי קוסמטיקה אונליין פותרים את בעיית גילוי המוצרים על ידי הוספת אלמנט של שמחה ונוחות
אתרים אלה מציעים כעת לחובבי יופי את כל מה שהם
יצטרכו אי פעם, החל בתמרוקים יוקרתיים כמו בובי בראון ולוריאל ועד שמות יוקרה כמו בורברי, איזופ ומולקולות אסקנטרי.